Diskuse

Práce pomáhá

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J41a16n84a 73C61r32h11o56v93á

15. 1. 2017 11:30

Neřekla bych, že se dnešní lidé flákají. Rozhodně ne všichni. Ve svém okolí vidím opak, hlavně u lidí středního věku, včetně mě. Jakoby jsme se všichni báli tichého usebrání se, přehnanou aktivitou asi chceme něco přebít. Zklamání, že nám život nevyšel podle představ, že nemáme takový dům, jaký jsme si v mládí vysnili, ani jsme nenavštívili (a už to nestihneme) všechny země, které jsme chtěli.... Možná vy ostatní to máte jinak?

0 0
možnosti

Ano, pracovní síla je levná a mzdy jsou nízké!

0 0
možnosti
LJ

Pocházím z vesnice. Dítě ve věku 6 let dostalo do ruky prut a muselo umět napást housaty, když šly do ječmene, muselo je dítě odehnat. Ve vyšším věku muselo umět napást kozu, později krávu. Kluk ve 14 letech musel umět zapřáhnout koně do vozu. Děvčata měla na starost mladší sourozence. Musela ho nakrmit, přebalit, zabavit...

Moji generaci postihla změna systému ve věku okolo 50 let. Mnozí jsme přišli o práci ve věku, kdy je těžké hledat jinou práci. Pokud vím, pak nikdo z nás však nezůstal bez práce. Každý vzal něco, co se naskytlo, zapracovat se - nebyl problém.

Pozdější generace už nejsou zvyklé na to, že musí dělat to, co je potřeba.

2 0
možnosti
Foto

R^ano aktivita je to nejdůležitější.nejen fyzická- a dělat něco pro druhé je to nejsmysluplnější-ale člověk nesmí zapomínat sám na sebe

0 0
možnosti
Foto

J67a19n22a 81M39a53j42o64v19á

14. 1. 2017 11:56

Budu upřímná - říkala jsem si, že to budou zas nějaké motivační kecy, jakých je plný blog. A pak jsem nahlédla a článek mne moc potěšil onou jednoduchou pravdou - "člověče, dělej něco a bude Ti lépe."

Děkuji.

2 0
možnosti

Člověče přičiň se, Pán Bůh ti pomůže!

0 0
možnosti

Jak si zachovat svěžest do stáří?

Při životě nás drží práce a sex. Když člověk zestárne, zbude mu jen ta práce...

:-)

0 0
možnosti
MJ

A ještě zvířátka, pane Šimku...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 438x
Člověk, který se snaží žít spokojeným životem. Profesí jsem psycholožka, nyní jsem na rodičovské dovolené.

V dubnu mi vyšla knížka Psychoterapie našich prababiček. 

Seznam rubrik