Diskuse

Vyhazování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Pravda je taková,věc potřebujete teprve tehdy až ji vyhodíte.

Oblečení ale nemám problém vyhazovat,vzhledem k tomu že ani značkové zboží není co bývalo,je jeho obrátkovost poměrně vysoká.

Nicméně trika VANDENBERG stará 12 let má stále a jsou to mopje nejoblíbenější pracovní...

0 0
možnosti
Foto

hrozně nerada se loučím se starými věcmi-jednak jak píšete-je v nich kus života a něco nebo někoho připomínají a také mám zásadu, že všechno se může jednou hodit takže jsem kramářka a všechno schovávám

0 0
možnosti
MB

Jsem chalupář a v dílně se mi sešly tři sklepy ! Otcův, tchánův a můj. K věcím od rodiče mám vztah - pak přece nemohu neuctivě vyhodit ty, od tchána ... Studie na téma říká - Pokud věci projdou 3 roky bez využití - je to jasné ! Až totiž přijde doba i jejich potřeby, nastoupí bonmot - Pravda, máme vše - jenom zase nevíme kde ... :-)

1 0
možnosti
PK

No to je těžký problém, uklízím již několik let a výsledek není uspokojivý a tak se věci hromadí a hromadí a sedá na ně prach .....ale slibuji si,že udělám razantní krok, vzpomínky pryč a pořádek sem. Jen nevím jak přesvědčit drahou polovičku aby mě následovala,bo ta je na tom ještě hůře....8-o8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 438x
Člověk, který se snaží žít spokojeným životem. Profesí jsem psycholožka, nyní jsem na rodičovské dovolené.

V dubnu mi vyšla knížka Psychoterapie našich prababiček. 

Seznam rubrik