Diskuse

Zlý člověk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A patri k nim take ti mistni minusari?

0 1
možnosti

R^

K čemu nás vede Ježíš Kristus? K vědomí naší osobní hříšnosti. Jen tak se mohu ve svých vztazích s druhými zlepšit. Dokud se cítím jako borec nejlepší na světě, zlepšit se nemohu, druhým lépe nebude a na konec ani mně s nimi lépe nebude!

:-)

0 0
možnosti

Vy jste v tom dlouhém výčtu možností zmínila zlého člověka: ten, který ví, že jiným ubližuje, a dělá to úmyslně a cíleně. Takový je pro mě zlý.

0 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem tomu nevěřila, ale od určité doby vím, že opravdu existují zlí lidé, kteří mají radost z toho, když druhým uškodí, poníží je, pomluví, nevadí jim ani trápit je tím, že urážejí a ponižují jejich blízké. Trápit se tím opravdu nikam nevede, ti lidé to mají v sobě - pramení to ze závisti, anebo z toho, že sami, ( často vlastní vinou) v životě neuspěli, jak si sami představovali.. Tak aspoň kazí radost jiným. Ty lidi nepředěláte, lépe se jim vyhnout a na křivdu, kterou vám způsobili, zapomenout. A tím, že vám ublížili se dlouho netrápit. Protože těch hodných lidé í je podstatně víc, než těch zlých. A tom jsem přesvědčena. Život je přes všechny problémy, a trápení, hezký. Díky za článek k zamyšlení. :-)R^

1 0
možnosti

Líbí se mi váš optimismus, ale například zde funguje jedna pani asi v důchodovém věku, která rozsévá jen zlo a nenávist a všichni kolem, kteří nemají jiný názor jsou bud natvrdlý, komunisti, nebo satani. Takového člověka již nenapravíš, jen jde o ztrátu času, energie. Další dáma poněkud mladší tady zase propláče všechny své blogy. Je zoufalá, znechucena politiky, lidmi co je volili, stydí se za tuto zem atd. Nepomohou doporučení k emigraci, a tk svou frustraci háže na ostatní.... Na druhou stranu je zde kupa optimisticky smýšlejících, některých kráčejících proti mainstreamu, ale nikoliv jen bědujících, nýbrž majících i vlastní názor co dál....prostě stále by mělo platit , že rozumný člověk přijímá svět jako směs dobra a zla s přiměřenou dávkou spokojenosti a trpělivosti.:-)

2 1
možnosti

Jen vědomí vlastní hříšnosti je cesta k lepší společnosti! :-)

0 0
možnosti

Všichni, co mi ublížili, jsou mrtví.

1 1
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 438x
Člověk, který se snaží žít spokojeným životem. Profesí jsem psycholožka, nyní jsem na rodičovské dovolené.

V dubnu mi vyšla knížka Psychoterapie našich prababiček. 

Seznam rubrik