Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Každá skutečná změna je stres. Čím jsem mladší, tím lépe to snáším. Proto změnu musím udělat včas! Racionálně musím zvážit, zda změnu potřebuji. A pak, když musím, tak musím!

Do života jsem vtoupil s osobními problémy a musel jsem provést resktrukturalizaci své osobnosti. Samozřejmě, že bez cizí pomoci. Prý to nejde. Ublížil jsem mnoha lidem v životě, ale restrukturalizaci jsem přecejen úspěšně provedl. Začal jsem s tím v dvaceti pěti letech, tedy celkem mlád a celkem s dobrou výbavou pro změnu. Když musíš, tak musíš! A je to!

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 438x
Člověk, který se snaží žít spokojeným životem. Profesí jsem psycholožka, nyní jsem na rodičovské dovolené.

V dubnu mi vyšla knížka Psychoterapie našich prababiček. 

Seznam rubrik