Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste milá duše! Váš muž a Vaše děti z Vás musí mít radost!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Když jsem byla mladší, nasadila jsem si do naší zahrady spoustu kedluben gigantů, brokolice, jahod, ale pak jsem zjistila, že to nestíhám a stále nejsem doma. Tak jsem to celé přeryla a zasadili jsme tam pouze borovice a okrasné keře, angešt a rybíz, nové typy. Višně, a jabloně už tam byly. A je z toho víc užitku, než, když bychom museli platit vodu za giganty. Zrušili jsme i fóliovník. Ale chodí nám tam krtci. Rovnež už nemáme slepice a králíky. A zahrada se nám bortí k sousedům. Je z ní příkrá stráň.

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 438x
Člověk, který se snaží žít spokojeným životem. Profesí jsem psycholožka, nyní jsem na rodičovské dovolené.

V dubnu mi vyšla knížka Psychoterapie našich prababiček. 

Seznam rubrik