Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dík za milé rady! Přidal bych kneipování, neboli proběhnout se bosky v ranní rose. Tak budil k životu své lázeňské hosty jeden lékař v Jeseníku, po němž je metoda pojmenována. Dělal jsem to v horách při hřebenovkách. A k tomu ranní koupel v horském plese. Když jsme se probudili a kolem stanu ležel sníh, nemusel jsem zkoušet všechno.

Dnes se již chován přiměřeně svému věku. Pozoruhodné je, že když chci pracovat na zahradě, vstávám ochotně v šest i dříve. Když mám jít do práce, musí mne budit žena, narafičím si na mobilu buzení, ale pro jistotu ho dám do nabíječky v sousední místnosti. Pak to nějak nefunguje.

Já ráno musím do sprchy. Nikoliv studené, ale pěkně teplé, skoro horké, a musím, jak ta zmije na sluníčku, si nahřát čelní dutiny, krční páteř a bederní páteř... A přitom si zpívám "Díky za toto krásné ráno..." a dívám se na vstávající sluníčko a poslouchám ptáčky. Když jdu vydělávat chechtáky, žena mi mezitím připraví snídani a pustí televizní zprávy, když jdu pracovat na zahradu nebo do lesa, to se musím většinou o sebe postarat sám. Jako svobodný jsem musel mít "Morgenstoss" (velký hrnek dobré černé kávy) a cigáro. No, konečně jsem dospěl, a to cigáro nechávám těm, co nemají třicet korun na lékaře.

Ale není nad to, když po krásném milování se probouzíš na slunečních paprscích, které si pustíš do ložnice s čerstvým vzduchem a s příslibem na krásný večer odcházíš za povinnostmi, aby ses brzy vrátila...

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS